Modern ruha webshop megoldások

Modern ruha webshop megoldásokAz internetes kereskedelem folyamatosan fejlődik, ami alól nem kivételek a ruha webshopok sem. Amíg korábban csak a üzletben vásároltak ruhákat emberek, addig az utóbbi néhány évben a webáruházak is folyamatosan előtérbe kerültek, köszönhetően a folyamatos rendelkezésre állásnak, valamint az egyre fejlettebb technológiának. Bejegyzésünkben azt fogjuk megvizsgálni, milyen legyen egy modern ruha webshop.

Könnyű használhatóság

Ez nem számít modern megoldásnak, azonban nem szabad elfeledkezni megemlítéséről. Bármilyen webshopról is van szó, figyelni kell arra, hogy az könnyen használható, egyszerű legyen. Az emberek minél kevesebb időt szeretnek vásárlással tölteni. Emellett arra is figyelni kell, hogy a webshop mobilbarát, reszponzív legyen, mivel ennek hiánya jelentősen megnehezíti a vásárlást, megnöveli a vásárlási időt okostelefonok, tabletek esetén.

Virtuális megoldások

Bár ruhát próbálni nem lehet webshopok esetén, de törekedni kell arra, hogy a következő legjobb megoldást fel tudd ajánlani a vásárlók számára. Ez pedig a virtuális ruhaajánlás. Ez általában úgy működik, hogy a vásárló megadja saját adatait (méreteit), és ezek alapján a rendszer ajánl neki méretet az adott ruhadarabból.

Virtuális valóság

Az előző megoldás továbbfejlesztése, ha a megadott adatok, vagy pl. feltöltött képek alapján a rendszer meg tudja mutatni, hogyan állna a vásárlón az adott ruha. Ez a megoldás már nagyon közel áll ahhoz, hogy a vásárló ténylegesen felpróbálja a ruhákat, így sokkal könnyebb vele sikereket elérni, mint egyéb megoldásokkal. Hátránya, hogy kifejlesztése, megvalósítása költséges, különösen egy átlagos webshop költségvetéséhez képest.