Érdekes statisztikák az internetes vásárlásról, webáruházakról

Érdekes statisztikák az internetes vásárlásról, webáruházakrólMinden vállalkozás arra törekszik, hogy teljesítse azokat az elvárásokat, amiket a vásárlók támasztanak. Az internetes árusok: webáruházak, webshopok számára ez fokozottan szükséges, mivel sokkal könnyebb vásárlókat veszíteni, mint a fizikai boltok esetén. Olyan statisztikákat fogunk bemutatni, melyekkel minden webshop tulajdonosnak tisztában kell lenni, ha meg akar felelni a vásárlói elvárásoknak.

Az emberek több időn keresztül böngészik az internetet okostelefonról, mint számítógépről. Ennek megfelelően azt várják el, hogy a mobilos internetezés zökkenőmentes legyen, amihez szükség van a reszponzív webshopokra. Ezeknek köszönhetően kisebb kijelzőre is optimalizálva van a webshop, ahonnan vásárolni szeretnének, így ugyanolyan gyorsan és könnyen megy a vásárlás, mint pl. laptopról.

A vásárlók a rendelés után minél gyorsabban szeretnék kézhez kapni a termékeket. Fizikai boltban történő vásárláskor általában a vásárló a megvásárolt termékkel együtt távozik a boltból. Internetes rendelés esetén azonban akár napokat is kell várni, mire megérkezik hozzá az áru. Ezt a várakozási időt kell minél jobban lecsökkenteni, mivel könnyen vásárlókat lehet veszíteni, ha egy webshop lassabban szállít, mint a konkurencia.

Lassú webáruház sebesség miatt rengeteg vásárlót lehet elveszíteni. Egy webshop működési sebessége rendkívül sokat számít, 2 másodperc várakozási idő 20%-kal több oldalelhagyást is eredményezhet. Emiatt törekedni kell arra, hogy a töltődési sebességek, a webshop működése minél gyorsabb legyen, ha egy webshop meg akarja tartani ezeket a vevőket.

Ha meg akarjuk nézni, hogy gyakorlatban mit jelent egy jól működő, megfelelően kialakított webshop, akkor a https://www.starboxdivat.hu webáruház jó példa erre.